سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، قلبی سلیم و پاک و خویی استوار، روزی اش می کند . [امام علی علیه السلام]
پاتوق سرگرم کننده سورتمه

دانلود نقشه کامل تهران برای موبایل

تهران به عنوان پایتخت ایران و بزرگترین شهر ایران دارای اماکن تفریحی و گردشی، مراکز علمی، جاده ها، میدان ها، خیابان ها و مراکز رفاهی-خدماتی زیادی هست که ممکن است هر فردی در پیدا کردن آنها به مشکل بخورد، لذا داشتن یک برنامه نقشه ی شهر تهران برای موبایل میتواند در هر لحظه ای شما را جهت رسیدن به مقصد خود کمک کند؛ شما میتوانید با داشتن این برنامه در موبایل خود در هر نقطه از شهر تهران که هستید، آن نقطه را بیابید و سپس مسیری که جهت رسیدن به مقصد خود نیاز دارید را بررسی کنید و کوتاه ترین مسیر ممکن را انتخاب نمایید و از سردرگمی در آیید. گفتنی است که برنامه های زیادی از نقشه ی تهران در دنیای اینترنت وجود دارد که معایب و مزایایی دارند، که البته برخی از برنامه به کلی در موبایل شما کار نمی کنند یا به اصطلاح برنامه های خرابی هستند، اما ما در اینجا یک برنامه جالب با حجم کم از نقشه ی شهر تهران گذاشته ایم که بر روی موبایل های مختلفی از جمله نوکیا و سامسونگ تست کرده ایم و کاملا راضی کننده بوده و به خوبی اجرا شده است. شما پس از دانلود این برنامه آن را به موبایل خود کپی کرده و سپس آن را باز میکنید(امروزه اکثر گوشی های اندروید خور، قابلیت جاوا را نیز دارند که بدون نیاز به نصب برنامه باز میشود) سپس نرم افزار یک پیام کوتاه با هر خطی که در گوشیتان متصل هست به سازنده نرم افزار تهران یاب میفرستد و بلافاصله برنامه ی شما اکتیو یا فعال میشود. اکنون شما همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده میکنید زبان خود را انتخاب میکنید و وارد منوهای برنامه میشوید. در این قسمت با استفاده از قسمت نمایش نقشه میتوانید به راحتی در خیابان های تهران چرخ بزنید و مسیر موردنظر خود را بیابید. این برنامه کم حجم و ویژه امکانات دیگری نیز دارد که در زیر به آنها اشاره ای کرده ایم:

– امکان مشاهده مراکز تفریحی و ورزشی تهران همچون پارک ها، استخرها، شهربازی ها و.. تنها با یک کلیک

– امکان مشاهده لیست مراکز علمی همچون دانشگاه ها، کتابخانه ها و.. در منوهای جالب

– امکان مشاده مراکز فرهنگی و هنری همچون سینماها و فرهنگ سراها و.. و یافتن آنها بر روی نقشه تنها با یک کلیک

– امکان مشاهده هتل ها،مراکز گردشگری،مهانپذیرها،سفره خانه ها،بازارها و.. و یافتن آنها بر روی نقشه با یک کلیک

– اماکن یافتن لیستی از سفارتخانه ها، بیمارستان ها، ترمینالها، داروخانه های شبانه روزی، کافی نتها و مشاهده هر کدام از انها بر روی نقشه تنها با یک کلیک

– قسمت مربوط به تلفن های ضروری از جمله آتش نشانی،اطلاعات برقریالاطلاعات پرواز،اطلاعات فرودگاه مهرآباد،اعلام ساعات شرعی،امداد شرکت گاز،اورژانس تهران،تاکسی تلفنی های تهران،رزرو مکالمات بین المللی،سازمان نظارت بر قیمت کالا،فوریتهای پلیسی شهر،مرکز کنترل ترافیک و.. در منوهای عمودی زیبا و تنها با یک کلیک بر روی قسمت دلخواهتان

– قابلیت جستجو بر روی نقشه و آدرس محل مورد نظر، به صورتی که اسم محل را مینویسید و آدرس و سایر مشخصات آن را برای شما نمایان می سازد.

-امکان مشاهده نقشه و آدرس ها به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی

– استفاده از این برنامه کاملا رایگان است.

– این برنامه یکی از معروفترین برنامه های نقشه تهران برای موبایل هست، که توسط پورتال یورفان برای شما جهت دانلود گذاشته شده است؛ شما میتوانید با کلیک بر روی دانلود از لینک مستقیم آنرا دانلود کنید.

پس از دانلود آن را از حالت فشرده در آورید و فایل Tehranmap را در حافظه موبایل خود کپی کنید و به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

حجم فایل: 2?06 مگابایت

فرمت فایل برای دانلود zip ، فرمت فایل داخل آن jar قابل نصب بر روی انواع گوشی های نوکیا،سامسونگ،سونی،ال جی،هواوی و..

پسورد: ندارد

برای دانلود از لینک مستقیم کلیک کنید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فرید 93/8/15:: 6:27 صبح     |     () نظر

روش برای صاف کردن مو

3 روش برای صاف کردن مو
3 روش برای صاف کردن مو

به منظور حفظ سلامت و شادابی موهایتان به شما پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های طبیعی و بدون حرارت برای تغییر حالت موهایتان استفاده کنید. شاید این روش‌ها کمی زمان بر باشند، اما سلامت موهای شما قطعا ارزش صرف وقت را دارد.

موهای شما صاف باشد یا فر تفاوتی نمی کند، معمولا اکثر ما برای تغییر حالت موهایمان از حرارت استفاده می‌کنیم. وسایلی نظیر اتوی مو و بابلیس حالت موهای شما را خیلی سریع تغییر می‌دهند و ظاهری جذاب به آن می‌بخشند. اما توجه داشته باشید که استفاده مداوم و بیش از حد از این وسایل در بلند مدت موجب تخریب بافت‌های مو می‌شود. ریزش مو، خشکی، شکنندگی و موخوره از عوارض استفاده از این‌گونه وسایل هستند. به منظور حفظ سلامت و شادابی موهایتان به شما پیشنهاد می‌کنیم از روش‌های طبیعی و بدون حرارت برای تغییر حالت موهایتان استفاده کنید. شاید این روش‌ها کمی زمان بر باشند، اما سلامت موهای شما قطعا ارزش صرف وقت را دارد.

صاف کردن موها

روش اول– از بیگودی استفاده کنید

بیگودی تنها برای فر کردن موها نیست. موهایتان را بشویید و از نرم کننده مناسب استفاده کنید. بهتر است از محصولاتی که برای موهای چرب تولید می‌شوند دوری کنید زیرا معمولا این محصولات موها را حجیم و فر می‌کنند. موهایتان را با حوله کاملا خشک کنید تا جاییکه نم‌دار باقی بماند. سپس موها را به دور بیگودی‌ها بپیچید. برای صاف کردن مو، هرچه بیگودی بزرگتر باشد، مو صاف‌تر می‌شود. موها را به سمت داخل بپیچید.

توجه داشته باشید که موهایتان در طول این فرایند باید نم دار باقی بماند در نتیجه اگر موها خشک شدند، کمی آب به آنها اسپری کنید. پس از پیچیدن موها به دور بیگودی‌ها، کمی موس یا کرم مخصوص مو بزنید تا موها در جای خود ثابت بمانند. سپس اجازه دهید به طور طبیعی خشک شوند. اگر عجله دارید می‌توانید از سشوار با حرارت سرد استفاده کنید. نهایتا پس از خشک شدن موها، بیگودی‌ها را باز کنید و موهایتان را مثل همیشه برس بکشید.

روش دوم – از پنکه استفاده کنید

موهایتان را بشویید و از نرم کننده استفاده کنید. سپس با حوله موهایتان را خشک کنید تا کمی نم‌دار شود. اگر می‌خواهید از سرم صاف کننده مو استفاده کنید، در همین مرحله کمی از آن را روی موهایتان بمالید. بیشتر موهایتان را جمع کنید به جز یک قسمت را. این قسمت همان قسمتی است که شما اول آن را صاف خواهید کرد.

در مقابل یک پنکه بایستید به گونه‌ای که پنکه پشت سرتان قرار بگیرد. با یک برس بزرگ و نرم موهایتان را به طور مداوم برس بکشید. برس را از ریشه موها به سمت بیرون بکشید و این کار را به آرامی انجام دهید تا موها فرصت صاف شدن داشته باشند. این کار را با بقیه قسمت‌های مو نیز انجام دهید. تا زمانی‌که از خشک شدن کامل موها مطمئن نشده‌اید، کار خود را متوقف نکنید.

روش سوم – از باد سرد سشوار استفاده کنید

اولین گام برای صاف کردن موها با این روش، شستن آنهاست. پس از شستن موها و استفاده از نرم کننده مناسب، آب اضافی مو را با یک حوله نرم بگیرید. نباید موها کاملا خشک شوند. سپس از یک محصول مناسب و مخصوص برای صاف شدن موها، نظیر انواع سرم و کرم استفاده کنید.

درجه سشوار را بر سردترین حالت قرار دهید و در عین حال که موهایتان را شانه می‌کنید، با درجه سرد نیز آن را خشک کنید. از آنجا که شما در این روش از حرارت استفاده نمی کنید، خشک شدن موهایتان بیشتر طول خواهد کشید. اما کمی صبور باشید. پس از خشک شدن کامل موها می‌توانید دوباره از یک محصول برای ثابت ماندن حالت موها استفاده کنید.

 

عضویت در یورفان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

ارسال به کلوب ارسال به فبس بوک ارسال به تویتر ارسال به گوگل پلاس ارسال به گوگل ارسال به فرند فید ارسال به یاهو

 

  • تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 | نویسنده : یورفان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فرید 93/8/15:: 6:27 صبح     |     () نظر

همه چیز درمورد قرص مترونیدازول،مصارف و عوارض آن

ممکن است دندان پزشک این دارو را برای شما تجویز کرده باشد، که البته برای سایر عفونت های بدن نیز تجویز می شود؛ این دارو مصارف بسیار زیاد و گسترده ای دارد. گفتنی است که قرص مترونیدازول در درمان عفونت های بی هوازی استفاده میشود و در قطع عفونت های تک یاخته ای نیز کاربرد دارد این دارو پس از مصرف توسط میکروارگانیسم ها جذب میشود و تبدیل به سمی شده و با اتصال به DNA باعث توقف یا مردن سلول عفونی میشود.نمیه عمر این دارو در بزرگسالان 6-13 ساعت میباشد و بصورت خوراکی مصرف میشود.دفع این دارو بیشتر توسط کلیه ها صورت می پذیرد.این دارو در اشکال 250 میلگرمی و 500 میلیگرمی در داروخانه موجود است، گفتنی است که پماد متونیدازول نیز وجود دارد برای مشاهده مصارف پماد مترونیدازول کلیک کنید.

عوارض قرص مترونیدازول:

اختلالات دستگاه گوارش،تهوع،خواب آلودگی،پررنگ شدن ادرار،سرگیجه(به ندرت)،احساس طعم بد دهان،استفراغ،برافروختگی پوست در صورت مصرف همزمان با الکل

تداخل دارویی مترونیدازل:

این دارو نباید همراه با الکل مصرف شود که امکان بروز تداخل و واکنش شبه دی سولفیرام وجود دارد. احتمال مسمومیت در صورت مصرف همزمان با لیتیم وجود دارد.

دوز مصرفی دارو در بزرگسالان:

در التهاب روده سه یا چهار بار در روز قرص 500 میلی گرم، در عفونت های بی هوازی به مدت 7 روز هر 6 ساعت یکبار مصرف میگردد. در زخم دوازدهه به عنوان داروی کمکی در روز سه بار مصرف میشود.

نکات مهم در مصرف مترونیدازول:

*در صورت بروز هر یک از عوارض و رفع نشدن آن تا یک هفته، حتما به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

*قبل و بعد از استعمال واژینال دارو شستشوی دست ها و رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از بروز مجدد عفونت ضروری است.

*درصورتیکه دوره درمان از ده روز بیشتر شود پیگیری وضعیت بالینی و آزمایشگاهی بیمار پیشنهاد میشود.

*در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف دارو را قطع کنید.

*در صورت بروز بیحالی و سرگیجه امر احتیاط را در امور روزمره خود رعایت کنید.

*در صورتیکه به شکل واژینال جهت جلوگیری از عفونت استفاده میکنید از مقاربت جنسی به دلیل امکان بروز مجدد عفونت خودداری نمایید.

 

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فرید 93/8/15:: 6:26 صبح     |     () نظر